mängu plussid mu jaoks:
- asjad on värvilised
- algul on vihjed
- iga õige soorituse eest kiidetakse
- pärast asja valmissaamist on rongi sõitmine nagu preemia
- lapse jaoks võib kaardina kujutamine täiesti arusaamatuks jääda
- isegi minu jaoks oli selle tunneli kujutisest arusaamine keeruline
- veduri animatsiooni pealtvaates on hea lihtne teha. aga kas lapsed ka aru saavad, millega tegu?
nad siis peaksid teadma, mis asi on auruvedur ja no ei kuulu nende igapäevase elu juurde mitte see. - pärast kolmandat korda enam mingit arengut ei toimu. ei ole ka otsest lõpetamise olukorda -- sa võidki jääda lõputult ühe ja sama asja variatsioone mängima.
- kindlasti tuleks salvestada kümneid erinevaid kiituseid. me kõik vajame kiitmist ja programmeerimise seisukohalt ei ole see keerulisem, kui kahe kiitusega piirdumine. aga huvitavam ja inspireerivam.
- kindlasti väldiks lapse jaoks arusaamatut kaardi ideed (mõnedel täiskasvanutel isegi sellega raskuseid)
arvan, et näiteks läbipaistvate värviliste torude ühendamine selleks, et hamster või mingi selline loom saaks toiduni ronida... Danae arvas, et võiks teha oravate takistusriba, nagu siin paar posti tagasi OSAV ORAV klipis. ise olen veidi vastu, sest oraval on ilmekas liikumine ja seda animeerida oleks tohutult suurem töömaht, kui väikeste käpakestega sibavat tegelast. kui keegi oleks nõus seda tegema, siis miks mitte. kui ma ise peaksin tegema, siis ennast tundes -- ma leiaks, et miskid muud asjad on hetkel olulisemad ja asi jääkski talveunne. - teeks aina keerulisemaks minevad ülesanded. tooks uusi elemente juurde ja näiteks tunneli tüüpi asja puhul tutvustaks uut elementi -- et laps saaks aru, mille jaoks see on.
- ka ebaõnnestumiste puhul kasutaks julgustavaid tekste.
seal saidil on veel majaehitamise mäng ja tsirkuse teema ja ... nende kõigi puhul saaks mõtteainet.
Kommentaare ei ole:
Postita kommentaar